Teemapohjaiset kampanjat

Olemme tuottaneet kampanjakokonaisuuksia vuosille 2017 - 2018, jotka mahdollistavat yrityksille ja kohteille asiakasryhmien saavuttamisen sopivalla tavalla. Asiakkaamme voi valita sopivat markkinointi toimenpiteet resurssiensa mukaan. 

Teema - ja asiakaspohjaiset kampanjat vuosille 2017 - 2018
1. Perhematkailu kampanja, joka keskittyy erityisesti kesään ja joihinkin lyhyempiin sesonkeihin. Pääkohteena on Itämeren alueen maat sekä Iso-Britannia ja Sveitsi.
2. Luksusmatkailu kampanja, jossa osallistumme erilaisiin tapahtumiin ympäri maailmaa. Matkanjärjestäjävierailut kohteessa voidaan sisällyttää kokonaisuuteen.
3. Kampanjatoimenpiteet liittyen kesäaktiviteetteihin. Olemme kiinnittäneet huomiota kalastukseen, pyöräilyyn, melontaan, patikointiin sekä multiaktiviteetteihin.
Ole hyvä ja katso linkin takaa lisätietoa kampanjoista. Rekisteröinti toteutetaan lokakuun ja joulukuun välisenä aikana 2017.
 

Perhematkailukampanja

Kohderyhmä
Perheet, joilla lapsi/lapset alle 10-vuotiaita
Perheet, joissa lapsi/lapset 10 - 16-vuotiaita 

Kampanja sopii yrityksille 
Nähtävyydet, majoitusyritykset, matkailukohteet, aktiviteettiyritykset, kuljetusyritykset, kauppakeskukset, yksityinen ja julkinen sektori. 

Markkina-alueet
Baltian maat: Viro ja Latvia
Pohjoismaat: Ruotsi, Norja ja Tanska
Venäjä
Saksa
Iso-Britannia 
Puola

Päämäärät 
Kampanjoiden päämääränä on lisätä yöpymisiä 4% edellisvuoden vastaavista luvuista. Saavutettuja kampanjatuloksia verrataan näihin lukuihin ennen kampanjaa, sen aikana ja sen jälkeen.
 

Luksusmatkailukampanja

Kampanja sopii yrityksille
Markkina-alueet:
 Itävalta, Intia, Kiina, Lähi-Itä sekä Eurooppa
Päämäärät:  Saada uusia asiakkuuksia matkanjärjestäjistä, jotka ovat erikoistuneet luksusmatkailuun Australiassa, Aasiassa ja Euroopassa yhdessä suomalaisten yritysten kanssa.
 

Itämeren alueen aktiviteettikampanja

Kampanja sopii yrityksille: Aktiviteettiyritykset, jotka tarjoavat sopivia aktiviteetteja kesään. Lisäksi matkakohteet, jotka tarjoavat aktiviteettipalveluja.
Markkina-alue: Alankomaat, Iso-Britannia, Ranska, Saksa ja Venäjä
Päämäärät: Kampanjan päämääränä on lisätä yöpymisiä 4% edellisvuoden vastaavista luvuista. 
 

Matkailuartikkeli

Invitation: Travel Media and Tour Operator Events 10.10.2017 in Warsaw for Polish market

Lue koko artikkeli

ToolBox-travel marketing & consulting on erikoistunut palvelu- ja matkailuyritysten sekä matkailualueiden toimintaedellytysten parantamiseen. Painopiste kaikessa toiminnassa on kansainvälisyys ja kehittyminen.

 

ToolBox-travel marketing & consulting
Maininkitie 2 C 22
FIN-02320 Espoo Finland
Puh. +358 50 375 1328
office [at] toolboxtravel.fi
» Katso tarkemmat yhteystiedot täältä