Teemapohjaiset kampanjat

Olemme tuottaneet vuosille 2017- 2018 myös kampanjakokonaisuuksia, joilla matkailuyrityksen ja -kohteen on mahdollista tavoitella asiakasryhmiä kokonaisvaltaisesti. Voit valita kampanjan toimenpiteet kokonaan tai valikoiden resursseihinne nähden sopivan kokonaisuuden.

Vuoden 2017- 2018 teema- ja asiakaspohjaiset kampanjat ovat:

1. Perhematkailukampanja, joka keskittyy erityisesti kesään ja muutamiin lyhytsesonkeihin. Päähuomion kohteena ovat Itämeren piirissä olevat maat sekä Iso-Britannia ja Sveitsi.

2. Luksusmatkailukampanja, jossa osallistumme tilaisuuksiin eri puolilla maailmaa. Tähän on mahdollista yhdistää myös matkanjärjestäjävierailuja kohteessa.

3. Kesän aktiviteetteihin liittyvät toimenpiteet. Olemme huomioineet kalastuksen, pyöräilyn, melonnan ja vaelluksen sekä multiaktiviteetit.

Lisää näistä kampanjoista vasemmalla olevan linkkiotsikon takaa. Keräämme osallistujat näihin kampanjoihin lokakuu - joulukuu 2017 välisenä aikana.

Perhematkailukampanja

Kohderyhmä

Perheet, joilla lapsi/lapset alle 10-vuotiaita.

Perheet, joilla lapsi/lapset 10 - 16 -vuotiaita 

Kampanja soveltuu yrityksille

Nähtävyydet, majoituskohteet, matkailukohteet, ohjelmapalveluyritykset, liikenneyhtiöt, ostospaikat, julkinen ja yksityinen sektori.

Markkina-alueet

Baltia: Viro ja Latvia

Pohjoismaat: Ruotsi, Norja ja Tanska

Venäjä

Saksa

Iso-Britannia

Puola 

Tavoitteet

Kasvattaa yöpymisiä 4%-yksikköä edellisen vuoden vastaaviin tuloksiin. Kampanjan toteutuneita tuloksia verrataan ennen kampanjaa, sen aikana ja sen jälkeen saatuihin tietoihin.

Luksusmatkailukampanja

Kampanja soveltuu yrityksille

Markkina-alueet: Australia, Intia, Kiina, Lähi-Itä ja Eurooppa

Tavoitteet: Tuottaa asiakkuuksia luksumatkailuun erikoistuneisiin matkanjärjestäjiin Australiassa, Aasiassa ja Euroopassa yhdessä suomalaisten yritysten kanssa.

Itämeren alueen aktiviteettikampanja

Kampanja soveltuu yrityksille: Ohjelmapalveluyritykset, jotka tarjoavat kesäsesonkiin soveltuvia aktiviteetteja. Lisäksi matkailukohteet, joissa tarjolla aktiviteettipalveluja.

Markkina-alueet: Alankomaat, Iso-Britannia, Ranska, Saksa ja Venäjä

Tavoitteet: Kasvattaa yöpymisten määrää kesämatkailun osalta n. 4 %-yksikköä edellisen vuoden tasosta.

Matkailuartikkeli

Suomen kansainvälisen matkailun voittajat ja häviäjät vuoden 2017 alkukausi

Lue koko artikkeli

ToolBox-travel marketing & consulting on erikoistunut palvelu- ja matkailuyritysten sekä matkailualueiden toimintaedellytysten parantamiseen. Painopiste kaikessa toiminnassa on kansainvälisyys ja kehittyminen.

 

ToolBox-travel marketing & consulting
Maininkitie 2 C 22
FIN-02320 Espoo Finland
Puh. +358 50 375 1328
office [at] toolboxtravel.fi
» Katso tarkemmat yhteystiedot täältä