Intian matkailumarkkinointi
Matkailumarkkinointi Intiassa ja intialaiset asiakkaat
3 valmennuspäivää + myyntikäynnit/workshopit Mumbai, New Delhi ja Bangalore
Intia matkailumarkkinointialueena on yksi potentiaalisimmista, kun huomioidaan maan väestö ja Suomen sijainti muuhun Eurooppaan nähden. Intialainen matkailuhierarkia on haastava, samoin kuin intialainen matkailija. Matkan hinnoittelu, jatkuva kilpailuttaminen sekä muutokset matkapaketin sisällöissä vaativat kärsivällisyyttä, kun ollaan tekemisissä intialaisen matkanjärjestäjän kanssa. Huomioimalla intialainen ruokakulttuuri sekä asettamalla palvelutilanteisiin enemmän oikeaa asennetta, saadaan ymmärrystä siitä mitä Intian markkinoille sopivalta toimijalta vaaditaan. Intiaa pidetään haastavana, mutta ehdottomasti huimia mahdollisuuksia sisältävänä markkina-alueena. Valmennuksellamme osoitetaan, miten Intiassa toimitaan niin kuin toimitaan.
Valmennuksen sisältö ja aikataulu:
Intia matkailumarkkina-alueena ja matkailu toimialana Intiassa,
1 päivä
- Intian matkailumarkkinat
- Potentiaaliset markkinointialueet
- Intian matkailutoimialan hierarkia
- Saavutettavuus
- Mahdollisuudet ja tulevaisuus
- Asiakassegmentit
- Asiakaspalvelu yrityksessä/matkailukohteessa
Toiminta Intiassa – maassa maan tavalla, 1 päivä
- Uskontojen vaikutus johtamiskäytännöissä
- Kaupankäynti- ja neuvottelukulttuuri
- Konfliktit
- Kulttuurien välinen viestintä Intia vs. Suomi
- Taloudellinen toiminta Intiassa
- Korruptio
- Viranomaismääräykset ja laatusertifikaatit
Liiketoiminnan aloittaminen Intiassa, 1 päivää
- Paikallinen agentti, palkkatasot
- Kriteerit yhteistyökumppaneille
- Markkinointi Intiassa
- Kampanjasuunnittelu 1 – 2 vuotta
Erillisenä toteutuksena ja lisähinnasta:
Workshop- ja/tai myyntikäyntimatka New Delhi, Mumbai ja Bangalore
- Mumbai 2 yötä
- New Delhi 2 yötä
- Bangalore 1 yö
- myyntikäynnit tai workshop-tapahtumat jokaisessa kaupungissa
- myyntikäyntipäivään voi mahduttaa n. 5 vierailua / päivä
- workshop -päivään voi kutsua n. 20 – 30 ostajaa
Kenelle:
Valmennus on suunnattu matkailun alueorganisaatioille ja matkailuyrityksille
Hinta:
975 € + alv 23 %
Valmennus sisältää:
- 3 valmennuspäivää materiaaleineen
Lisähinnasta:
- myyntivierailu/workshop -matka Mumbaihin, New Delhiin ja Bangaloreen (matkaliput, majoitus, yhteinen ohjelma)
- lounaat ja taukokahvit valmennuspäivinä
ToolBox-travel marketing & consulting hakee myyntivierailu/workshop -matkaa varten erillistä työ- ja elinkeinoministeriön (TEM) tukirahoitusta.
Valtionavustus on osallistuvalle yritykselle verotettavaa tuloa.
Maksu- ja peruutusehdot
Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Osallistumismaksu laskutetaan kaksi viikkoa ennen valmennuksen alkua. Ilmoittautuminen voidaan peruuttaa kuluitta kaksi viikkoa ennen valmennuksen alkua, sen jälkeen veloitetaan valmennuksen täysi hinta.
Valmennuksesta on mahdollista ostaa myös yksittäisiä valmennuspäiviä.
Hyödyt:
- Intian matkailumarkkinat tulevat tutuksi
- valmennuksen kautta saat käytännön välineitä Intian markkinointitoimenpiteisiin
- tutustut Intian liiketoimintakulttuuriin
- teet valintoja parhaiten soveltuvista markkina-alueista
- suunnitellaan pitkäjänteinen kampanja yrityksellesi / matkailualueelle
- myynti- ja workshopmatka Intiaan laajentaa yhteistyöverkostoa ja saa suoraan palautetta intialaisilta matkanjärjestäjiltä sekä lehdistöltä
Ilmoittautuminen valmennukseen tapahtuu tällä sivulla olevan Ilmoittaudu-linkin kautta.
Lisätietoa valmennuksista: office [at] toolboxtravel.fi
office [at] toolboxtravel.fi
Espanjalaisten matkailu Suomessa 2019, 2022 ja 2023 - tulevaisuuden odotukset
ToolBox-travel Consulting Oy on erikoistunut palvelu- ja matkailuyritysten sekä matkailualueiden toimintaedellytysten parantamiseen. Painopiste kaikessa toiminnassa on kansainvälisyys ja kehittyminen.
ToolBox Consulting Oy
Kalaonnentie 9 B 63
FIN-02230 Espoo Finland
Puh. +358 50 375 1328
office [at] toolboxtravel.fi
» Katso tarkemmat yhteystiedot täältä
Kotisivut Sivumestari