Teema- ja asiakassegmentteihin perustuva kampanjointi vuonna 2016 - haku päällä!

Julkaistu 26.9.2015

Olemme tuottaneet vuodelle 2016 myös kampanjakokonaisuuksia, joilla matkailuyrityksen ja -kohteen on mahdollista tavoitella asiakasryhmiä kokonaisvaltaisesti. Voit valita kampanjan toimenpiteet kokonaan tai valikoiden resursseihinne nähden sopivan kokonaisuuden.

Vuoden 2016 teema- ja asiakaspohjaiset kampanjat ovat:

1. Perhematkailukampanja, joka keskittyy erityisesti kesään ja muutamiin lyhytsesonkeihin. Päähuomio on Itämeren piirissä olevat maat sekä Iso-Britannia ja Sveitsi.

2. Luksusmatkailukampanja, jossa osallistumme tilaisuuksiin eri puolilla maailmaa. Tähän on mahdollista yhdistää myös matkanjärjestäjävierailut kohteessa.

3. Kesän aktiviteetteihin liittyvät toimenpiteet. Olemme huomioineet kalastuksen, pyöräilyn, melonnan ja vaelluksen sekä multiaktiviteetit.

4. HLBT-kampanja, joka huipentuu Eurogames -tapahtumaan Helsingissä. Keskitymme lähinnä matkanjärjestäjiin ja mediaan tämän kampanjan toimesta.

Matkailuartikkeli

HYÖDY ENEMMÄN MATKA WORKSHOP DAY 2022 -TAPAHTUMASTA – TOTEUTA PRE OR POST TOUR!

Lue koko artikkeli

ToolBox-travel Consulting Oy on erikoistunut palvelu- ja matkailuyritysten sekä matkailualueiden toimintaedellytysten parantamiseen. Painopiste kaikessa toiminnassa on kansainvälisyys ja kehittyminen.

 

ToolBox Consulting Oy
Maininkitie 2 C 22
FIN-02320 Espoo Finland
Puh. +358 50 375 1328
office [at] toolboxtravel.fi
» Katso tarkemmat yhteystiedot täältä

 

Kotisivut Sivumestari